New In #2

subota, ožujka 26, 2016

Hi people,it's been a while since I posted my first new in post and I got some new products in these couple of days which I'm super excited to try out and see if they are worth buying, so I have decided to publish the #2 one. Let's start!
_
Hej ljudi,dosta je prošlo od mog prvog new in posta i pošto sam dobila dosta novih proizvoda u ovih par dana za koje sam super uzbuđena da isprobam i vidim da li su vrijedni kupovanja, tako sam odlučila izbaciti i #2. Počnimo!
Neutrogena Pink Grapefruit Facial Wash: I looked for this in drogerie markets for a really long time,and after a while I started buying Garnier ones. I was quite satisfied with their cleansing gel but finally after getting this Neutrogena one, I just replaced it. This facial wash smells amazing just like grapefruit,I love that product is pink and really easy to rub in your skin. It says that it should help eliminate spots and blackheads with a fresh clean feel. I can see the difference by using Garnier one,which really dried my skin after using it, and by using Neutrogena facial wash I didn't experience that. I use it once a day,usually in the evening but if you want to get better and faster results I would recommend you to use it 2 times a day,in the morning and in the evening. It really makes your foundation and other face products look more natural. After a couple of days I can see that my skin is much smoother and since I don't want to spend a lot of time just cleaning my face after taking off my makeup,this facial wash is the easiest and the fastest way to do that right. 
_________________________________________________________________________________
Neutrogena Pink Grapefruit Gel za pranje lica:  Bila sam u potrazi za ovim gelom u drogerijama već duže vrijeme,i nakon nekog vremena počela sam kupovati Garnier-ov gel za pranje. Bila sam poprilično zadovoljna njihovim gelom ali nakon što sam napokon kupila Neutrogenin,jednostavno sam ga zamijenila.  Ovaj gel za pranje lica miriše predivno baš kao grejpfrut, sviđa mi se što je proizvod roze boje i veoma ga je lako utrljati u kožu. Kažu da bi trebao pomoći eliminisati pjege ili mrlje i mitesere sa svježim i čistim osjećajem. Vidim razliku koristeći Garnierov,koji je mi je zaista isušivao kožu poslije korištenja,i za razliku koristeći Neutrogenin gel sa kojim to nisam doživjela. Koristim ga jednom dnevno, obično uveče ali ako želite da dobijete bolje i brže rezultate preporučila bi vam da ga koristite 2 puta dnevno,jednom ujutro, a jednom uveče.Uistinu pomaže da puder i drugi proizvodi za lice izgledaju prirodnije. Nakon par dana vidim da mi je koža znatno glađa i pošto ne želim provesti puno vremena samo čisteći lice nakon skidanja šminke,ovaj gel za pranje lica je najlakši i najbrži način da to uradite ispravno.
Catrice Prime and Fine Healthy Look Primer: I think the primer is really important part of our face makeup routine,just like eyeshadow base we should use like always. I bought this Catrice one spontaneously because I didn't read to many reviews of it,so I wasn't too interested. 
In Bosnia I only saw the green one and the white one,so I'm not sure is this the same or some other edition,since I bought it online. The texture is quite nice,the product is in peach color and you need to put it all over your face,just before your makeup routine. I would recommend it to girls who,just like me, have dry skin which needs moisture. It's really light-weight so you can't feel it on your face and it makes my concealer or if I use foundation,last even more. So if you don't want spend to much on primer, this drogerie one is perfect for you. The price is around 4 $ or 7-8 KM.  

She Bronzing Powder: Amazing bronzer I have been using for over 2 years. It's really well pigmented, good price and you can find it in every drogerie market. This one doesn't have any shimmer in it and when you buy it you can use it for over six months daily. So I sometimes use this bronzer and sometimes I come back to my Avon bronzing pearls,which are also really good. She bronzer I bought it on sale,but you can get it for the same price like Catrice Primer.
_________________________________________________________________________________
 Catrice Prime and Fine Healthy Look prajmer: Smatram da je prajmer veoma bitan dio naše rutine za šminkanje,baš kao i baza za sjenu koju bismo trebali koristiti skoro uvijek. Kupila sam Catrice-ov prajmer spontano jer nisam pročitala baš puno recenzija o njemu,pa nisam bila baš zainteresovana. U Bosni sam vidjela samo zeleno i bijelo pakovanje,tako da nisam sigurna da li je ovaj isti ili neko drugo izdanje, s obzirom da sam ga kupila preko neta. Tekstura je poprilično dobra, proizvod je u boji breskve i potrebno je da ga stavite preko čitavog lica, baš prije svoje makeup rutine. Preporučila bi ga djevojkama koje,baš kao ja, imaju suhu kožu koja iziskuje vlažnost. Veoma je lagan na licu pa ga nećete ni osjetiti i čini da korektor ili ako koristim puder, traje još duže. Tako da ako ne želite potrošiti puno na prajmer,ovaj drogerijski je odličan za vas. Cijena je oko 4 $ ili 7-8 KM.

She bronzer: Odličan bronzer koji koristim već preko 2 godine. Dobro je pigmentovan, odlične cijene i možete ga pronaći u svakoj drogeriji. Ovaj nema nimalo shimmera u sebi niti sjaja i kada ga kupite možete ga svakodnevno koristiti preko šest mjeseci. Tako da ponekad koristim njega a ponekad se vratim svojim Avon bronzanim perlama,koje su također odlične. She-ov sam kupila na akciji, ali ga možete kupiti po istom cijeni kao i Catrice prajmer.
Beauty Blender which I got from Banggood yesterday but I haven't tried it out yet. I will write a review about it probably next week. It similiar to Ebay ones,it's super cheap and I really like the color I got! 
_________________________________________________________________________________
Beauty Blender ili spužvica za blendanje kako je mi zovemo, koju sam dobila sa Banggood-a jučer ali nisam još uspjela isprobati. Napisat ću recenziju o njemu vjerovatno sljedeće sedmice. Veoma je slična onima sa Ebaya,jeftina je i sviđa mi se boja koju sam dobila!
Maybelline Affinitone Foundation: The only liquid foundation which satisfied me with it's shade,texture and price. It's perfect for my dry skin, it had low-to-medium coverage,looks really natural on my face and it doesn't oxidize like L'oreal ones do. It with Argan oil and Vitamine E and it's  definitely my favourite foundation ever. My shade is 24 Golden Beige and it suits my skin color great,blends really nice and it hides any blemishes and small pimples,and it works great for less dark under eye circles. The price varies,sometimes is around 6-8 $ or 10-14 KM.
_________________________________________________________________________________
Maybelline Affinitone puder: Jedini tekući puder koji me je zadovoljio sa svojom nijansom,teksturom i cijenom. Odličan je za moju suhu kožu,ima slabo-ka-srednjem prekrivanju, izgleda dosta prirodno na licu i ne oksidira kao L'oreal-ovi. Ima arganovog ulja i vitamin E i definitivno je moj najdraži puder ikada. Nijansa koja mi najbolje odgovara boji kože trenutno je 24 Golden Beige i super se blenda i skriva bilo koje fleke,manje bubuljice, i dobar je za prekrivanje ne tako tamnih podočnjaka. Cijena varira,ponekad je oko 6-8 $ ili 10-14 KM. 
Real Techniques Core Collection Brushes Dupes: You can notice these ones are not the original ones but they are really similiar to the RT brushes,that are really famous and  wonderful brush series. I ordered these dupes from Banggood which came yesterday just like the beauty blender, and since I didn't have time to see are they as good as the original ones are,I will prepare them for special review post in next couple of weeks. For now, I love the packaging with the case,they are really soft and they look like a great replacement for the real ones.
_________________________________________________________________________________
Real Techniques Core Collestion kopija četkica: Možete primjetiti da ovo nisu originalne ali da su veoma slične RT četkicama, koje su izuzetno poznate i divne serije makeup četkica. Ove kopije sam naručila sa Banggood-a koje su došle jučer baš kao i beauty blender,a pošto nisam imala dovoljno vremena da vidim da li su dobre kao i originalne, pripremit ću posebnu recenziju o njima u narednih par sedmica. Za sada, sviđa mi se pakovanje sa ovom futrolicom, veoma su mekane i izgledaju kao odlična zamjena za prave RT. 
Next week I will be talking about these three Essence products,this beautiful Essence The Nudes palette and these two concealers,one that dissapointed me and the one that really suprised me. Stay tuned!
_________________________________________________________________________________
Sljedeće sedmice pričat ću o ova tri Essence proizvoda,ovoj krasnoj Essence The Nudes paletici i dva korektora,jednom koji me je razočarao i jedan koji me je baš iznenadio. Budite u toku!
 Hope you like this New In post and which products you have already tried out and which ones you wish to?
_________________________________________________________________________________
Nadam se da vam se dopada ovaj New In post i koje poizvode ste već isprobali i koje planirate?




You Might Also Like

25 komentari

  1. Odavno želim da isprobam Maybelline puder a nikako da dođe na red :D Super new in :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Davno nekada sam koristila taj Neutrogenin gel za umivanje i sjećam se da je predivno mirisao, baš divno.... Lijepih stvarčica si nakupovala :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post! Cetkice deluju odlicno, a Maybelline puder i She bronzer obozavam. ☺

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful pictures!

    www.susannahzabelle.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelijepe stvarčice!!

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja sam počela da koristim Maybelline puder, stvarno je super...možda bih trebala da probam ovaj Neutrogena gel za lice..super post xoxo

    www.thefurthestthingfromperfect.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Neutrogena gel mi spada u omiljene! Fotke su fenomenalne!♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Such a great post :)
    The palette is so great!
    xx Katha
    showthestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlican post draga! Radujem se buducim recenzijama :) Imam inace ovaj Stay Natural korektor od Essence-a i mene dobro sluzi,zadovoljna sam s njim :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  10. i'm using some of these products and i love it :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovaj Neutrogena gel za pranje lica me odmah osvojio kada sam pročitala da fino miriše :))

    http://simplicittty.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post! Imam essence Nudes paletu i maybelline puder i oduševljena sam tim proizvodima.♥
    gabinesss.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Super post draga, koristila sam taj maybelline puder, odličan je.
    Jedva čekam recenziju četkica, baš me zanima da li ih vredi naručiti. :) :*
    http://vesnamar.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  14. moram da ti kazem da su fotke kao za reklamu! Odlicne proizvodi su mi super, ovih dana trebam da kupim korektor i mislim da cu da pogeldam ovaj essence dopada mi se na slici kako ide uz boju koze!

    xoxo, Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  15. I love the nude eyeshadows! I bet the colors look really pretty on! :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Odlican post :D pratim te, nadam se da ces uzvratiti :3

    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. odlicne fotografije,post,rezencije sve sve svaki put me iznova iznenadis :D http://mylittleparadiseinthiscrazyworld.blogspot.ba/2016/04/spring-wishlist-with-banggood.html

    OdgovoriIzbriši
  18. Love this makeup and brushes!
    www.mejorvensolo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  19. I don't know these products but from your review it seems really good. Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdgovoriIzbriši
  20. Thanks for sharing these products!
    I think I should check the Maybelline foundation one cause
    I've been looking for a good drugstore foundation.
    Great post as always!

    Much love
    jedidiahgc.blogspot.ca

    OdgovoriIzbriši
  21. Prelijep post,četkice izgledaju moćno...
    http://newoutfitfashionblog.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši