QiBest Matte Lipstick/Lipgloss 18 & 22 Shades

subota, veljače 06, 2016




Hi guys,today I will be showing you two matte liquid lipsticks I ordered and they have finally arrived. I was super excited to see what I will receive and will they be as matte as I imagined and are they worth the money! These are QiBest Matte Longlasting Lipsticks from Banggood and the shades I picked are 18 and 22. I'm not a fan of these lip products because sometimes I feel like they are really unhealthy and I usually buy the brends I know that are tested and well-known. I have been testing these two for over a week and now I'm ready to write my opinion about them.
_________________________________________________________________________________
Hej ljudi,danas ću Vam pokazati dva mat tečna ruža koje sam naručila i napokon su stigli. Bila sam baš uzbuđena da vidim šta ću dobiti i da li će biti mat kao što sam zamišljala i da li vrijede potrošenog novca! Ovo su QiBest Matte Longlasting Lipsticks sa Banggood-a i nijanse koje sam izabrala su 18 i 22. Nisam ljubitelj ovih ruževa za usne jer nekako smatram da su nezdravi i općenito kupujem od brendova koji su testirani i dobro poznati. Njih dvojicu vec preko sedmicu dana testiram i sada sam spremna napisati svoje mišljenje o njima.

QiBest Matte Lipstick 18 Shade: lovely nude color which has kind of pink undertone. You need maybe 2 layers of product to get full pigmentation. The application is a little messy but you can work with it. I love the texture of it,after a 1 to 2 minutes it starts to dry and becomes matte. After it dries you can't take it off with your hand or water. It can survive drinking and after eating you have to fix it a little bit. The shade reminds me of Kylie Jenner Candy shade and also i think this nude color has potential and I have been using it the whole week and I love how my lips look. I will probably order it again.
_________________________________________________________________________________
QiBest Matte Lipstick 22 Shade: lijepa nude nijansa koja ima vrstu rozog podtona. Potrebno je možda 2 sloja proizvoda da dobijete potpunu pigmentaciju. Aplikator je malo neuredan za nanošenja ali moguće je raditi sa njim. Sviđa mi se tekstura ruža,poslije 1 do 2 minute možete osjetiti kako se suši i postaje mat. Nakon što se potpuno osuši ne možete ga skinuti rukama ili vodom. Može preživjeti piće,a poslije jela morali biste ga malo korigovati. Nijansa me podsjeća na Kylie Jenner Candy nijansu i takođe mislim da ova nude boja ima potencijal i koristim je čitavu sedmicu i dopada mi se kako mi usne izgledaju. Vjerovatno ću je ponovo naručiti.

(after 1-2 minutes)


QiBest Matte Lipstick 22 Shade: I was first dissapointed when I opened it,the color was different then the one on the picture where I saw the swatch of it. I believed it would be more purple and not that pink. Since I'm not a huge fan of this kind of shades I gave it to my sister to try it out. After I saw the lipstick on her lips I  suddenly liked it. It was so matte,better then the 18 shade and the pigmentation was amazing. This shade is easier to take off,as I alredy told you it's well pigmented and it makes your lips pop. It doesn't dry your lips that much but sometimes it can feel little sticky. Both lipsticks don't have a smell and I'm ok with that. After being dissapointed,now I'm glad I have this shade in my collection.
_________________________________________________________________________________
QiBest Matte Lipstick 22 Shade: Prvo kada sam ga otvorila bila sam razočarana,boja je bila drugačija nego ona na slici koju sam vidjela swatch-anu. Vjerovala sam da će biti više ljubičasta i ne tako roza. Pošto nisam veliki fan ove vrste nijansi dala sam ga sestri da ga isproba. Nakon što sam ga ruž vidjela na njenim usnama,odjednom mi se dopala. Bila je baš mat,bolje nego 18 nijansa i pigmentacija je bila odlična. Ovu nijansu je lakše skinuti sa usnama,i kao što sam već rekla dobro je pigmentovana i usne vam se baš istaknu. Ne isušuje usne toliko ali ponekad može biti ljepljiv. Oba ruža nemaju mirisa i to mi čak odgovara. Poslije razočarenja,sada mi je drago što imam ovu nijansu u svojoj kolekciji.

(after 1-2 minutes)
For the price you get them,they're great. Pigmentation is good and the matte effect didn't let me down. It's truly longlasting and it didn't cause me any allergy or side effect on my lips.
_________________________________________________________________________________
Za cijenu po kojoj ih dobijete,odlični su. Pigmentacija je dobra i mat efekat me nije iznevjerio. Zaista su dugotrajni i nisu izazvali nikakvu alergiju ili nuspojavu na usnama.

What do you think about these lipsticks and which shade you more prefer?

Šta mislite o ovim ruževima i koju nijansu više preferirate?

You Might Also Like

18 komentari

  1. Odlican post, nijanse koje si narucila mi se zaista mnoogo dopadaju :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Great post ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. 18 mi je puno ljepsa, nisam bas fan ovih jarkih rozih nijansi mada na tebi obje lijepo izgledaju

    OdgovoriIzbriši
  4. Hello dear! Your blog is fantastic!

    Maybe we could follow each other? If you'd like it please follow me on the both of my blogs :

    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/forget-past.html
    NEW POST ---> http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/how-to-be-morning-person-collab-with.html

    And let me know in the comments of my newest posts so I can follow you back!

    Kisses

    OdgovoriIzbriši
  5. Super izgledaju! Morat cu i ja vidjeti da narucim sebi,bas extra ti stoje :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. I love both colors Zerina! Great swatches aznd review! The pink nude is so Rose quartz! Gorgeous shade!
    ♥♥♥
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Obje boje su odlicne i dobro ti stoje..xoxo

    thefurthestthingfromperfect.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Super ti stoje!!!!

    NOVI POST ------> bojanasworlddd.blogspot.com uclani se (uzvracam)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala ti na divnim rečima :)
    Ja sam jako neodlučna kad su ovakve stvari u pitanju :D Jednostavno su obe nijanse divne svaka na svoj način, a i sam bih ih rado nosila :)

    fashionabejita.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Ova nude nijansa je prelepa, obozavam takve. Super

    Adela Acanski

    OdgovoriIzbriši
  11. PRETTY COLORS!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Nice post!
    kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es

    OdgovoriIzbriši
  13. Jaooooo pinkasta nijansa je vrh! Imaš li preporuku drogerijskog ranga za takvu nijansu? Rado bih da imam šta slično u svojoj kolekciji, pogotovo kako nadolaze proljetni dani. xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,stvarno sam ugodno se iznenadila.
      Nisam bas sigurna da li je tekstura i mat efekat isti,ali isprobaj GR Velvet Matte ili novu Avon Matte ruzeve,vjerujem da su nijanse veoma slicne ovoj. xx

      Izbriši