Winter Shades: Golden Rose Velvet Matte 29 & Dream Lips Lipliner 520

petak, siječnja 01, 2016


Hello,today I will be showing you all two amazing lipstick shades for this time of the year,winter... 

Zdravo,danas cu vam svima pokazati dvije odlične nijanse ruža upravo za ovo doba godine,zimu...



Golden Rose Velvet Matte 29:  New shade that Golden Rose has presented to us recently. I have already written about Velvet Matte lipsticks (Shades 02 and 20),but this one is different. It's darker,with brown kind of dark red effect. It's well pigmented and it smells really nice. On the pictures it looks like it's not matt but it is,when you put it,after a couple of minutes. Also another great thing about these lipsticks is the price,they only cost 5 KM or 2,5 €,somewhere even less. It's longlasting,and sometimes is hard to take it off.Check out this shade,especially if you have dark brown hair like I do,it fits brinettes really well.

Golden Rose Velvet Matte 29: Nova nijansa koju nam je Golden Rose u skorije vrijeme prezentovao. Već sam pisala o Velvet Matte ruževima (Nijanse 02 i 20),ali ova je drugačija. Tamnija je nijansa,sa smeđkastim nekako tamno crvenim efektom. Dobro je pigmentovan i lijepo miriše. Na slici izgleda kao da nije mat,ali jeste,kada ga stavite nakon par minuta. Također još jedna dobra strana ovih ruževa je cijena,koštaju samo 5 KM ili 2,5 €,negdje čak i manje. Postojan je i ponekad ga je teško skinuti.Potražite ovu nijansu,posebno ako imate tamno smeđu kosu kao i ja,jako dobro stoji brinetama.





Golden Rose Dream Lips Lipliner 520: Lipliners that we use like usual lipsticks. Amazing texture,price and shades. My favorite and the most sold one is this 520 Dream Lips. Dark red with some pink effect. It's darker then it looks on pictures. I really love this shade because it's more appropriate for school. It's definitely matt and it's really longlasting. The price is 4 KM or 2 €. Great for winter and I will wear it a lot,believe me!

Golden Rose Dream Lips olovka za usne 520: Olovke za usne koje koristimo kao uobičajne ruževe. Odlična tekstura,cijena i nijanse. Moj najdrazi i najprodavaniji je ovaj 520 Dream Lips. Tamno crvena sa nekakvim rozim efektom. Tamniji je nego što to izgleda na slikama. Zaista mi se sviđa ova nijansa jer je prikladnija za školu. Definitivno je mat i baš postojan. Cijena je 4 KM ili 2 €. Odličan za zimu i nosit ću ga baš često,vjerujte mi !


Dream Lips Lipliner 520

Velvet Matte 29

Do you use Golden Rose lipstick or lipliners and do you like these shades I picked?

Da li koristite Golden Rose ruževe ili olovke za usne i da li Vam se dopadaju nijanse koje sam izabrala?

HAPPY NEW YEAR !


You Might Also Like

8 komentari

  1. Obozavam ove bordo-ljubicaste karmine. Tako lepo isticu usta, i osmeh.. :)

    Na mom blogu mozes okititi jelku pa pogledaj. ;)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. super su mi ove nijanse i bas ti dobro stoje :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Boja karmina je predobra. Obozavam takve nijanse, a tebi odlicno pristaju :)

    http://jfashionlover.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđa mi se boja karmina i olovke. Koristila sam golden rose karmine, imaju lijepe nijanse :)

    Poz Sabrina,
    SweetStyle

    OdgovoriIzbriši
  5. Love it!!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2016/01/love-warm.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Nijanse su odlicne, moram ih isprobati.
    Novi blog, pogledajte
    beautyrebel09.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelijepe nijanse :) Ja iz Velvet Matte linije najčešće koristim nijansu 14 i 27, ovisno o prilici. :)

    OdgovoriIzbriši