Avon Care Face Cream for Dry & Oily Skin

nedjelja, siječnja 10, 2016


Hi everybody,today I will show you two great face creams which you should use in winter,especially because our skin needs moisture and has to stay hydrated. Since some of us have dry or oily skin I found cream for each skin type.If you have combinated skin you should mix these two or maybe find alternative.

Zdravo svima,danas ću vam pokazati dvije odlične kreme za lice koje bi trebali koristiti u zimu naročito jer naša koža zahtjeva biti vlažna i ostati hidratizirana. S obzirom da neki od nas imaju suhu ili masnu kožu,pronašla sam kremu za svaki tip kože. Ako imate kombinovanu kožu trebali biste kombinovati ove dvije ili možda naći alternativu.




Avon Care Royal Jelly Face Cream: FOR VERY DRY SKIN 
Amazing face cream for me,and everybody else who has dry skin.It smells nice but nothing to much,gives your skin moisture and your foundation stays longer if you use it like a primer. I have been using it for a couple of days and I can see the difference.It's easier to apply makeup and my skin is smoother. It's dermatologically tested and it's quite cheap. You get 100 ml for price 3,90 KM or 2 €. You can order it in new Avon catalogue.

Avon Care Royal Jelly krema za lice: ZA VEOMA SUHU KOŽU
Odlična krema za lice za mene i sve ostale koji imaju suhu kožu. Miriše baš lijepo ali ništa previše,daje vlažnost vašem licu i puder duže stoji ako je koristite kao prajmer.Koristim je već par dana i vidim razliku. Lakše je našminkati se i moja koža je glađa. Dermatološki je testirana i poprilično je jeftina. Dobijete 100 ml za cijenu od 3,90 KM ili 2 €. Možete je naručiti u novom Avon katalogu.



Avon Care Light Moisture Face Cream: FOR OILY SKIN
I don't have oily skin as you all know,but my sister does. I  ordered this face cream for her about a month ago and she apsolutly love it! She sometimes uses it like primer and after taking her makeup off. It has that quite matt effect and it smells nice,better then the previous one. You don't need to much product for one use and sometimes you can take too much and just throw it. That's the only bad side of it.The cream is with cucumber and green tea. I'm not sure if you can order it still in Avon but I hope they will return it in offer. The price is the same as the Royal Jelly Cream one.

Avon Care Light Moisture krema za lice: ZA MASNU KOŽU
Ja nemam masnu kožu,kao što svi znate ali moja sestra ima. Naručila sam joj ovu kremu prije otprilike mjesec dana i ona je naprosto voli. Ponekad je koristi kao prajmer i poslije skidanja šminke. Ima poprilično mat efekat i miriše ljepše nego prošla krema. Ne treba vam puno proizvoda za jedno nanošenje i ponekad možete pretjerati i uzeti previše i jednostavno baciti ga. To je jedina loša strana. Krema je s krastavcem i zelenim čajem. Nisam sigurna da li je možete još uvijek naručiti u Avonu ali nadam da će je uskoro vratiti u ponudu. Cijena je ista kao i kod Royal Jelly kreme.




Hope I helped you if you are looking for cheap&good face cream for your skin.
Do you use any face cream and would you like to try these out?

Nadam se da sam Vam pomogla ako tražite jeftinu&dobru kremu za lice za svoju kožu.
Da li koristite koju kremu za lice i da li biste željeli isprobati ove?




You Might Also Like

11 komentari

  1. nisam probala nista od ovoga, a mozda bih trebala jer bas imam problema sa suhocom koze

    OdgovoriIzbriši
  2. Avon Care Royal Jelly meni je odlicna krema za lice. Bas mi lepo hidrira kozu sada u ovom periodu.
    Super post <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam imala zelenu i bila mi je odlična kao podloga za šminku.. Sad sam dobila žutu, probaću je al ko da gledam da mi neće odgovarati :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam isprobala ove kreme, ali posle ovoga posta sigurno! Mnogo si lijepo opisala ovaj proizvod!!
    Uclanila sam se u tvoj blog!!

    Novi post, pa pogledaj ako zelis-- www.alwaysbehappy11.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Svaki Avonov proizvod iz Care linije je odličan :) Kreme sam probala jako su dobre.
    Novi post, pogledajte http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/noviteti-1.html

    OdgovoriIzbriši
  6. i like avon in general! it looks like great! www.trendymiriam.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Supeer post.
    Ako zelis pogledaj moj blog i pretplati se uzvratiti cu samo mi napisi u komentar <3
    amnafashdiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post :) Nisam probala ove kreme mada nakon tvoje recenzije mislim da cu morati ih naruciti :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  9. I'm also in love with Avon cosmetics)
    Nice review!
    I follow you too)

    http://ukrainianbeauty.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši