OOTD: Winter

nedjelja, prosinca 20, 2015










Winter is here.It's quite cold outside,and as I did last year,I wore my fur coat. I  love this leopard print and believe me it's really warm and I enjoy wearing it. I kept it simple,black turtelneck,pants and leather boots. This winter it's all about fur,and you should espect new post next week and another winter OOTD with more pastel colors. Clothes I wore today are darker and without that much color,but I'm that kind of person that wears black clothes the most.


Zima je tu. Poprilično je hladno napolju,te isto kao što sam prošle godine to radila,nosila sam svoju bundu. Volim ova leopard print i vjerujte mi veoma je topla i uživam je nositi. Sve je jednostavno,crna rolka,pantalone i kožne čizme. Ova zima je u znaku krzna i možete očekivati novi post sljedeće sedmice i još jedan zimski OOTD sa više pastelnih boja. Odjeća koju sam danas nosila je tamnija i bez puno boja,ali jednostavno sam takva vrsta osobe koja najviše nosi crnu odjeću.


Hat: New Yorker 
Fur coat: Zara
 Pants: Zara 



Do you own a fur coat and what are your thoughts about this winter trend?

Da li imate krzneni kaput i koje je Vaše mišljenje o ovom zimskom trendu?








You Might Also Like

5 komentari

  1. nisam fan leopard printa, ali volim vidjeti kad ga neko dobro nosi :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Bundica je bas super. Inače volim pernate zimske jakne, ali mogla bih nešto promijeniti ove zime 😆

    OdgovoriIzbriši
  3. Love the leopard and burgundy color together <3 classic combination!

    Good karma,
    Tatum || AbstractAphrodite

    OdgovoriIzbriši
  4. mnogo mi se dopada kako izgledas kaput je odlican uz tu kombinaciju!
    pratim te!

    https://www.instagram.com/isidora_arodisi/

    OdgovoriIzbriši