Holiday Beauty Favourites: 2015

nedjelja, prosinca 13, 2015





I wish you all happy holidays,I wish you to enjoy in these moments,have some rest and prepare yourself for 2016. I ,even with school and obligations ,found some time to write this post about my recent favourites which I will use the most at this time of the year.Of course,for party your makeup should be more dramatic,but daily these are the products I use.

Želim Vam ugodne praznike,da uživate u ovim trenutcima,odmorite se i spremite za 2016.godinu. I pored škole i obaveza,pronašla sam vremena da napišem ovaj post o trenutnim favoritima koje ću koristiti najviše za vrijeme praznika. Naravno za proslavu makeup treba biti intenzivniji,ali svakodnevno ovu su beauty proizvodi koje ja koristim.






 L.A. Girl Pro. Concealer: Amazing concealer,my shade is Natural,and I use it everyday. If you want to find out more about it, I also wrote a review soo you should check it out here

L.A. Girl Pro. Korektor: Odličan korektor,moja nijansa je Natural i koristim ga svaki dan.Ako želite saznati više o njemu takođe sam napisala recenziju o njemu pa pogledajte ovdje.



Essence Lipliner (Soft Berry & In the Nude): I think it's unnecessary to write about these lipliners.We use them,and they cost only 2,15 KM or 1 €,they're great and cheap. New edition is kind of different,the lipliners are stiffer and harder to get off,but the shades are practically the same.My two favourite ones are Soft Berry and In The Nude,I use this kind of shades all the time and I buy them over and over again. You have other ones,I purchase my in CM or DM drogerie and it's really worth having them.For swatches scroll down.

 Essence Lipliner (Soft Berry & In the Nude): Mislim da je nepotrebno pisati o ovim olovkama za usne. Svi ih koristimo,koštaju samo 2,15 KM ili 1 €,predobre su i jeftine. Nova izdanja se pomalo razlikuju,olovke su sada tvrđe i teže se skidaju,međutim nijanse su ostale iste djelimično. Moje dvije najdraže olovke za usne su Soft Berry i In The Nude,najviše koristim ovakve nijanse i iznova ih kupujem. Imate i drugih nijansu u ponudi,ja svoje kupujem u CM-u ili DM-u i stvarno vrijedi ih imati.Za swatch-eve skrolajte dole.



Essence Kajal Pencil: Usual white kajal pencil which you use to make for eyes look bigger.You use them on your lower lashline and you really get that effect you're looking for. Cheap,good pigmented kajal pencil,the price is the same as the Essence lipliners,2,15KM or 1 €.I love how my eyes look when I have this pencil on and some light eyeshadow. Swatch scroll.

Essence Kajal Pencil: Uobičajna bijela olovka za oči,koju koristite da vaše oči izgledaju veće.Stavljate ih na vašu donju liniju i zaista postignete efekat koji tražite. Jeftina,dobro pigmentovana olovka za oči,cijena je ista kao i Essence liplineri,2,15 KM ili 1 €. Volim kako moje oči izgledaju kada stavim ovu olovku i neku svijetlu sjenu za oči. Swatch skrolajte.







Essence Longlasting Lipstick (15 OH SO MATT!): Beautiful matt nude lipstick.I bought it this summer,and until now I didn't use it. Now it's my favourite one. I combinate it with Essence In The Nude lipliner,and it works great. I think the price is around 4-5 KM or 2-2,5 €.


Essence Dugotrajni Ruž: (15 OH SO MATT!): Predivan mat nude ruž. Kupila sam ga ovog ljeta,ali dosada ga nisam koristila. Sada mi je najdraži. Kombinujem ga sa Essence In The Nude olovkom za usne,i funkcioniše super. Mislim da je cijena oko 4-5 KM ili 2-2,5 €.





Avon Little Black Dress Parfume: This parfume is really longlasting,I love the smell,it's not fruity and I like that. A couple of my friends asked me which parfume I use because they love it,and others recognised the well-known Little Black Dress smell. You can order it for amazing price in new Avon holiday catalogue in which you get the Little Black Dress parfume with Body Cream for only 24,90 KM or 12,5 €.

Avon Little Black Dress Parfem: Ovaj parfem je dugotrajan,volim njegov miris,nije voćni i to mi se sviđa. Nekoliko mojih prijatelja me pitalo koji parfem koristim jer im se baš dopao,dok ostali su prepoznali već dobro poznati Little Black Dress miris. Možete ga naručiti za odličnu cijenu u novom Avon novogodišnjem katalogu u kojem dobijete Little Black Dress parfem sa kremom za tijelo za samo 24,90 KM ili 12,5 €.



Do you like my holiday favourites,do you use any of these,
what do you think about Essence and Avon products ?

Da li Vam se dopadaju moji holiday favoriti,da li koristite neke od ovih stvari,
šta mislite o Essence i Avon proizvodima ?




You Might Also Like

9 komentari

  1. Predivne fotkee! :-)

    http://fashionkattdiary.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Essence proizvodi su mi jedni od omiljenih, imam nude lipliner koji je super xox

    http://thefurthestthingfromperfect.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pristupacni su i slazem se,iako novo pakovanje je nesto drugacije,malo ih je teze nanijeti :*

      Izbriši
  3. Sjajan post! Imam ovaj essence ruž i odličan je!

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Katarina puno,Essence je stvarno dobar brend !
      xx

      Izbriši
  4. Prvi put sam posjetila tvoj blog, ali ne i posljednji. Zaljubila sam se u slike *o* hahha <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Essence do lovely lip liners :) and the LA Girl concealer is so good! xx

    Jasmine Talks Beauty

    OdgovoriIzbriši