Depend Chloe: Cheap False Lashes

četvrtak, prosinca 03, 2015









Depend False Eyelashes: These eyelashes are amazing,just because of the price,they are cheap and available to everybody especially to us who live in Bosnia and Herzegovina and region. They look natural,they are really long and thin,they give you volume but not too much,and because of that you can wear them during the day. I took pictures after 1 usage,but before that I cleaned them and they looked the same as they were when I just bought them. In the packaging besides a pair of false lashes you get a glue for them which becomes colorless after putting them. And you pay that all only 3,90 KM or 2 €.
I bought them in CM shop and you can find them for even lower price. On the packaging says that they are made of bristle,and I didn't expect that or notice it.If you are using false lashes for the first time you should watch a few tutorials on Youtube and you won't have any trouble putting them on. I believe you can use them again maximum 2-3 times,because they are not top quality and you can't compare them with Ardell or neither with Aura false eyelashes.

I was delighted,and if you want to save some money and you don't have intention to use them all the time,you should try them out !


Depend False Eyelashes: Ove trepavice su izuzetno dobre,upravo zbog svoje cijene,jeftine su i pristupacne svima pogotovo nama koji živimo u Bosni i Hercegovini i regionu.Izgledaju prirodno,jako su duge i tanke,daju volumen međutim ne previše,moguće ih je nositi i tokom dana. Ja sam ih slikala nakon 1 koristenja,a prije toga sam ih očistila i nakon toga izgledale su isto kao kada su bile tek kupljene. U pakovanju pored para umjetnih trepavica dobijete i ljepilo za njih koje nakon nanosenja postaje bezbojno. A sve to platite samo 3,90 KM ili 2 €
Ja sam ih kupila u CM-u i možete ih naći nekada po još nižoj cijeni. Na pakovanju piše da su izrađene od prirodne dlake,iako to nisam očekivala niti primjetila. Ako se prvi put susrećete sa umjetnim trepavicama,pogledajte par tutorijala na youtubu i nećete imati problema da stavite ove trepavice. Smatram da se mogu maksimalno 2-3 puta ponovo iskoristiti,jer ipak nisu vrhunske kvalitete i ne mogu se porediti s Ardell niti Aura umjetnim trepavicama.

Mene su oduševile,ako želite uštedjeti i ne namjeravate ih stalno nositi,trebali bi ih isprobati!






What do you think about these lashes ? 

Šta mislite o ovim trepavicama ?


You Might Also Like

10 komentari

  1. Izgledaju mi super.Po ovome sto vidim mislim da bi mi bile odlicne samo da mi malo dodaju na gustini trepavica...morat cu ih potraziti...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgledaju bas prirodno,svakodnevne,pogledaj mislim da bi ti odgovarale :)

      Izbriši
  2. Super idem danas u cm da vidim imaju li!

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne su i mislim da ih imaju i kod mene, baš ću potražiti trebaju mi nove ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledaj,stvarno su me oduševile nisam očekivala to s obzirom na cijenu :*

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Odlicne su stvarno,mozda ih i po 3 put iskoristim :*

      Izbriši
  5. Baš prirodno izgleda :)

    Pogledaj moj blog : http://raj-sminke.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. meni se bas dopadaju ove trepavice :)
    ako zelis, mozemo se zapratiti :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši