Vegas Style: Ultimate Vegas Outfit (Lunch at Lemongrass)

utorak, studenoga 03, 2015





Hello,today I'm going to show you my #UltimateVegasOutfit for one of the Las Vegas Hotels. My task was to create outfit,choose one of the glamorous restaurants,nightclubs and express my own vision of Vegas style. I know how amazing style we have there,and also the freedom to wear practicly anything,so I decided to wear this yellow jacket that I bought on my trip to Hungary this year and I really like it and I think it looks great with these high-waisted blue pants.I also put this new necklace I ordered on Ebay and that had recently arrived. This is more elegant outfit but you can still wear it to this beautiful restaurant I chose. I chose Lemongrass, Aria’s modern Thai restaurant, that holds a small bar where you can relax and enjoy the ambiance of the rest of the restaurant.I have never tried Thai food and I really want to do that one day and,another reason I chose this place,is because it has spectacular interior.


Zdravo,danas ću vam pokazati moj #UltimateVegasOufit za jedno od destinacija sa Las Vegas Hotels sajta. Moj zadatak je bio da kreiram outfit,izaberem jedan od glamuroznih restorana,noćnih klubova i izrazim svoju ličnu viziju Vegaškog stila. Znam kako predobar stil imamo tamo,i takođe slobodu da nosimo praktično sve,tako da sam odlučila da obučem ovu žutu jaknu koju sam kupila na svom putovanju u Mađarsku ove godine i zaista mi se sviđa i mislim da izgleda super s ovim visoko-strukiranim plavim pantolama.Takođe sam stavila ovu novu ogrlicu koju sam naručila na Ebay-u i koja je skoro stigla. Ovo je više elegantan outfit koji i dalje možete obući u ovaj prelijepi restoran koji sam izabrala. Izabrala sam Lemongrass, moderni Thai restoran u Aria hotelu koji drži mali bar gdje se možete opustiti i uživati u prostoru ostatka restorana.
Nikada nisam probala Thai hranu i zaista to želim učiniti jednog dana i,drugi razlog što sam izabrala ovo mjesto,je jer ima spektakularan interijer.




Jacket: Stradivarius
Necklace: Ebay
Shirt: Romwe
Slippers: F&F


Hope you like my outfit and the place I chose to be my inspiration for this challenge.


Nadam se da Vam se sviđa moj outfit i mjesto koje sam izabrala da mi bude inspiracija za ovaj izazov.



You Might Also Like

15 komentari

  1. Sviđa mi se i interijer i tvoja kombinacija i ta ogrlica :)) Super! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ivana puno :*
      Ja sam bas se ugodno iznenadila ogrlici,cinila mi se drugacije na slici.

      Izbriši
  2. Ova žuta jakna je predivna i baš lijepo ide uz ovu ogrlicu. Predobro si se obukla i jako si lijepa♥
    http://sbeauty14.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti,zuta mi bas postala draga boja prije je nisam cesto nosila :)
      xx

      Izbriši
  3. This is seriously the perfect Vegas look :) I adore this lemongrass jacket and you've styled it beautifully


    Rachel xx

    http://www.thedailyluxe.net

    OdgovoriIzbriši
  4. hello dear , your blog is really nice and your posts are very interesting . would you like to follow each other ? follow me and I will follow immediately .
    see you soon
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  5. This look is very pretty.

    Terry
    http://styleofterry.tumblr.com
    http://terrystwocents.tumblr.com

    OdgovoriIzbriši
  6. odlicno si uradila zadatak, i meni su poslali taj mail, zanima me jesi nesto dobila od njih tj da li je ovaj post sponzorisan?
    Inace dopadaju mi se pantalone i jako se dobro slaze sa ovim restoranom u koji bi isla :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Isidora,vjeruj da je meni trebala neka ideja i ova mi je bila onako fun za smisliti,medjutim kako sam ja shvatila ih nije sponzorisan,moguca je samo reklama na njihovim web i drugim social stranicama.
      :*

      Izbriši