L'oreal Infallible Foundation & 24h Gel Eyeliner

subota, studenoga 28, 2015



L'oreal is brend which is well-known to everybody and really gives you quality,but the prices are higher then other drogerie products.
Couple of weeks ago I had a wish to buy a gel eyeliner but I had doubts if I should buy this L'oreal,NYX,Manhattan or Alverde one.At that time my aunt brought me this L'oreal Infallible foundation which I have never noticed before. I tried it all out,took pictures and decided to publish it in this post.

L'oreal je brend koji je svima poznat i zaista pruža kvalitet,ali zato su im cijene visočije od većine drogerijskih proizvoda.
Prije par sedmica imala sam želju da kupim gel eyeliner i nekako sam se dvoumila da li kupiti ovaj L'oreal-ov,NYX-ov,Manhattan-ov ili Alverde-ov. Baš u tom periodu,tetka mi je donijela ovaj L'oreal Infallible puder koji dosada nikada nisam primjetila.To sam sve isprobala i uslikala i odlucila objaviti u ovom postu.



L'oreal Infallible Foundation:  The foundation has medium-coverage,it doesn't have matte finish but it works perfect with my dry skin. My shade is 235 (Miel Honey) which works well for now,but I think in winter I will be more pale and this foundation will be too dark for me,so if you're planning to buy it I should pick lighter shade. It's really good foundation which also worked well on my sister's skin,although she has oily skin,with this foundation there's really no visible shine or dry out. The packaging is usual,30 ml and I saw that the price is around 20 KM or 10 € but I'm not sure.

L'oreal Infallible Puder: Ovaj puder ima srednje prekrivanje,nema mat zavšetak ali dobro funkcioniše s mojom suhom kožom. Moja nijansa je 235 (Miel Honey) koja je zasad dobra,ali mislim da u zimu ću biti blijeda i ovaj puder će biti previše taman za mene,tako da ako planirate kupiti ga trebali biste izabrati svjetliju nijansu . Zaista je dobar puder koji je također dobro funkcionisao na kožom moje sestre, iako ona ima masnu kožu,sa ovim puderom nema vidljivog sjaja niti isušivanja. Pakovanje je uobičajno,30 ml i vidjela sam da je cijena oko 20 KM ili 10 € ali nisam baš sigurna.





L'oreal 24h Super Liner Gel Inteza: When I saw this L'oreal eyeliner in DM shop,the packaging just amazed me,because you get and eyeliner and brush for it. It took some time to realise how to use this brush to make precise line but I figured it out. The eyeliner isn't drying out,it's well pigmented,you get really black line and it doesn't daub after couple of hours. This gel eyeliner is amazing,you don't need to much product to put it even if you are doing winged one. Also on the packaging says that is waterproof,but you can remove it really easy with makeup wipes or micellar cleansing water.Price is 17 KM or 8,5 €.

L'oreal 24h Super Gel Eyeliner: Kada sam vidjela ovaj L'orealov tuš u DM radnji jednostavno me oduševilo pakovanje,jer dobijete i eyeliner i četkicu za njega. Trebalo mi je vremena da skontam kako da koristim ovu četkicu da napravim preciznu liniju ali na kraju sam ipak uspjela. Eyeliner se ne isušuje,dobro je pigmentisan,dobijete zaista crnu liniju i ne razmazuje se poslije par sati. Ovaj gel eyeliner je odličan,ne treba vam puno proizvoda da ga stavite iako pravite i onaj winged. Na pakovanju piše da je vodootporan ,ali možete ga lagano skinuti s maramica za skidanje šminke ili micelarnom vodicom. Cijena je 17 KM ili 8,5 € .





Jeste li probali ovaj L'oreal puder ili gel eyeliner ? Koji su vaši utisci o ova dva proizvoda?

Did you try this L'oreal foundation or gel eyeliner? What do you think about these two products?



You Might Also Like

8 komentari

  1. Super je post! Imaš prelijepe slike :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Zaista ti sve to lijepo slikaš, baš mi se sviđa post

    recenzije11.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Tek sad sam pronasla tvoj blog, i stvarno imas wow slike..Odmah sam se uclanila. :) Znaci prosto neverovatno. I jako lepo i dobro pises, ova recenzija je super. Nijedan proizvod nisam probala, ali ako nekad budem, javicu ti moje utiske..☺

    Na mom blogu je novi post pa pogledaj.:) I ako hoces uclani se. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aj puno ti hvala,nadam se da ces imat prilike ih isprobati,tus pogotovo :*

      Izbriši
  4. Probala sam ovaj ajlajner iobozavam ga! :) Zaista sam odusevljena ovim proizvodom!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se u potpunosti ! Predobar je i vrijedi :)
      xx

      Izbriši