Farmasi: Let's Makeup Lipstick & Pressed Powder

srijeda, studenoga 11, 2015



STOP!
These two products I ordered for only 3KM or 1,5 €,and that's omg,too cheap.
Ova dva proizvoda sam narucila za samo 3KM ili 1,5 €,i to je omg,prejeftino.



Farmasi Pressed Powder: I'm pretty sattisfied with this powder.It fits my skin tone and it's smell like soap,but not in a bad way. Packaging is usual,nothing special.You get 14 g of product and that enough if you ask me.You also get small applicator which you can use to apply the powder,but I use my other brush for it.

Farmasi kameni puder: Poprilično sam zadovoljna ovim puderom.Godi mi tonu kože i miriše kao sapun,ali ne na loš način.Pakovanje je uobicajno,nista specijalno.Dobijete 14 g proizvoda i to je dosta ako mene pitate.Također dobijete i mali aplikator kojim možete nanositi puder,ali ja koristim svoju drugu četkicu za to.






Farmasi Trendy Lipstick: Love it! This lipstick is great,I really love nude shades,this one is called Rouge (11).It's not to pigmented but I combinate it with my Essence lipliner (In The Nude) and they work together very well. It doesn't have shimmer and it's doesn't dry out your lips.I'm glad that I have it now and for the price it's amazing.

Farmasi Trendy Ruž: Love it! Ovaj ruž je odličan,zaista volim nude nijanse i ova se zove Rouge (11).Nije tako pigmentisan ali ja ga kombinujem s mojoj Essence olovkom za usne (In The Nude) i super sarađuju zajedno . Nema shimmera ali isto ne isušuje usne.Drago mi je što ga sada imam i za ovu cijenu je predobar.






Farmasi HAPPY 3rd ANNIVERSARY!!!

What do you about this amazing special edition of Farmasi products and the price you pay for both products?

Šta mislite o ovom predobrom specijalno izdanju Farmasi proizvoda i o cijeni koju platite za oba proizvoda?



You Might Also Like

10 komentari

  1. Farmasi produkti su se mnogo popravili, a cijene su im veoma povoljne. I ja sam iz tog broja kataloga kupila mnogo dobrih stvari, i zadovoljna sam.
    Super post, sviđa mi se nijansa ruža a i puder izgleda dobar. :)
    xx

    esfashionup.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,prije ih nisam preferirala medjutim sada imaju super proizvode i cijene bas pristupacne.
      Hvala Selma :*

      Izbriši
  2. Molim te,pogledaj moj blog mnogo bi mi značio tvoj komentar..
    http://blogofcrazygirl123.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Jos nikad nisam narucila nista iz Farmasia, jer me je pomalo strah eksperimentisati s proizvodima koje ne mogu prije toga probati, sto je pomalo glupo reci s moji strane, s obzirom na to jer stalno kupujem Avonove proizvode. Vjerovatno je sve stvar navike. Mada bih definitivno trebala probati neki Farmasi proizvod.

    TRENDGALORE
    BLOGLOVIN'

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hana,vjeruj i ja sam prije nekako izbjegavala narucivanje jer sam se par puta razocarala,medjutim nekad i iznenadila.
      Preporucujem ti da isprobas i Farmasi,dosad se nisam pokajala,ima odlicnih proizvoda,a neke mozes preko neta check-at :*

      Izbriši