LC WAIKIKI : New Shop In Town

petak, listopada 16, 2015



There's a new shop in my town,as you know I live in Tuzla. I think this brand is really well-known in Europe and their items are pretty cool. LC WAIKIKI is Turkish brand with over 566 stores in 27 countries.They actually follow fashion trends and the items they sell are affordable prices.

Today was really crowded and people were really excited to see and try clothing that they are going to offer us. There was a lot of scarfs,boots,hats and other accessories to buy.I didn't get much time to check everything out but I totally grabbed this cardigan that you can see on next pictures.As you all know I'm black&white lover and I also love fringes.The price was around 17 € ili 34 KM.


Dobili smo novu radnju u gradu,kako znate ja sam iz Tuzle. Mislim da ovaj brend je veoma poznat u Europi i njihove stvari su stvarno odlične. LC WAIKIKI je turski brend sa prek 566 radnji u 27 država. Oni zaista prate modne trendove i stvari koje prodaju su pristupačnih cijena.

Danas je bila zaista gužva i ljudi su bili pravo uzbuđeni da vide i probaju odjeću koju su nam oni ponudili. Tamo je bilo puno šalova,čizama,kapa i drugih dodataka za kupiti. Nisam imala puno vremena za razgledanje svega ali totalno sam zgrabila ovaj kardigen koji možete vidjeti na slijedećim slikama. Kako svi znate ja sam crnog-bijelog ljubac i takođe sviđaju mi se resice. Cijena je bila oko 17 € ili 34 KM.










Did you like what I picked ? 
Do you owe something from this shop ?

Da li vam se sviđa sta sam izabrala?
Posjedujete li nešto iz ove radnje?


You Might Also Like

10 komentari

  1. Jako mi se sviđa tvoj odabir *.* Crno-bijelo je i meni omiljena kombinacija :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Ivana <3
      Razumijemo se u potpunosti haha :)

      Izbriši
  2. Cool <3
    http://i-am-dominica.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj obozavam waikiki, a kardigan je odlican.
    Http://recenzije11.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja trenutno,bas sam sretna sto su dosli i kod nas :*

      Izbriši