Bourjois: Rouge Edition Aqua Laque 03 Lipstick

nedjelja, listopada 25, 2015







 Hey guys,short post today. I'm pretty busy and I can't find time to write something new, I'm sorry about that. I hope you understand that,but enough about me,let's talk about this lovely Bourjois lipstick. I have it for a month and I used it a couple of times just to see if it's worth the money.
I love lipsticks,but I think price of this lipstick that actually looks like a lipgloss is pretty high.
The price is around 7,5-10 € or 15-20 KM and I know that only people that do professional makeup or people with makeup addiction (guilty) will buy this lipstick. Bourjois has great products,but this one is not in my favourites. Reason? It's not that pigmented and it smells gross,I don't know why ?!
My shade is 03 Brun'croyable and when you put it on your lips it looks a little bit different. I prefer matt lipsticks but I don't mind to make a change sometimes. I won't buy it again definitely but you can have it in your collection and maybe use it occasionally.


Hej ljudi,kratak post danas. Poprilično sam zauzeta i ne mogu pronaći vremena da napišem nešto novo,žao mi je zbog toga. Nadam se da razumijete,ali dosta o meni,pričajmo o ovom slatkom Bourjois ružu. Imam ga mjesec dana i koristila sam ga par puta samo da vidim da li vrijedi taj novac.
Volim ruževe, ali mislim da ova cijena ruža koji zapravo izgleda kao sjaj za usne,je poprilično visoka. Cijena je oko 7,5-10 € ili 15-20 KM i znam da samo ljudi koji se bave profesionalnim šminkanjem ili ljudi sa makeup opsesijom (kriva) će kupiti ovaj ruž. Bourjois ima super proizvode ali ovaj nije u mojim favoritima. Razlog? Nije toliko pigmentisan i miriše odvratno,ne znam zašto?!
Moja nijansa je 03 Brun'croyable i kada je stavim na usne izgleda pomalo drugačije. Preferiram mat ruževe međutim ne smeta mi nekada promijeniti to. Neću ga ponovo kupiti definitivno ali možete ga imati u svojoj kolekciji i možda koristiti ga povremeno.







Imate li neki od Bourjois ruževa iz ove serije i kako Vam se dopadaju?

Do you have some Bourjois lipstick from this edition and do you like it ?








You Might Also Like

16 komentari

  1. Aww I'm sorry you didn't like it and that it smells bad. I think it looks pigmented in the pictures, but maybe it translates differently in person. I know how liquid lipstick is supposed to dry matte but yeah even though it looks pigmented to me it looks glossy. I've heard of Bourjois and how it's a UK brand but we don't have it here in the US.

    Hannah
    http://floraful.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Me too,I expected more.
      Bourjois is good brand but this product I don't like that much :*
      Thank you for your comment Hannah xx

      Izbriši
  2. Nice post! :)
    http://jfashionlover.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. boja je prelijepa, baš ti fino stoji xoxo

    http://thefurthestthingfromperfect.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Nijansa izgleda baš lijepo iako nisam baš fan takvih sjajnih proizvoda za usne isto više volim matt :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lijepa nijansa,slazem se ali eto nemam nista protiv nekad promijeniti :*

      Izbriši
  5. Baš lijep post, i mnogo mi se sviđa proizvod. :)
    xo

    Zapratila sam te :)
    esfashionup.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja ih nikad ne bih kupila jer su mi fkt skupi i na tržištu ima dosta jeftinijih alternativa npr manhatan ima sličan proizvoda za manje para :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U pravu si,definitivno su skuplji od vecine,ali cista zenska radoznalost hahah :*

      Izbriši
  7. Super post, baš kao i tvoj blog! :) Jako mi se sviđa kako pišeš i mislim da si odlična blogerica :* Ako želiš pogledaj moj bllog, sudjeluj u giveawayu i postavi pitanje za Q&A. Puse <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

  8. Good day!
    Much I enjoyed meeting your blog , fell in love with the post and the photos were wonderful .
    I am finding that it is very stylish , you have a beautiful view and is full of useful information.
    Kisses from Brazil!!

    http://viciadaporlivro.blogspot.com.br/

    OdgovoriIzbriši