Avon New In: Poncho,Watch etc.

subota, listopada 31, 2015










Hi,beautiful day and the fall I like and love. Finally I established cooperation with Avon. I was super excited to see what will they send me and I'm really glad that I can show you. 
As you can see on the photos I got this beautiful Avon scarf that can be used as poncho,and we all know how modern are ponchos now. I love the design and the scarf is extra soft and really big and warm.
I like that is grey and have these red lines and it goes perfect with this Avon watch I also got.
The watch has gold details and it's made of rubber and that's good because you don't even feel it on your hand. You can wear the scarf and the watch with everything. 
You can order the scarf for price of 36,90 KM or 18,5 €.
I needed new watch and the scarf is going to be my favorite this season. LOVE IT BOTH!


Hej,divan dan i jesen koju volim i dopada mi se. Napokon sam ostvarila saradnju s Avon-om.Bila sam super uzbuđena da vidim šta će mi poslati i baš mi je drago što vam mogu pokazati to.
Kako vidite na slikama,dobila sam ovaj prelijepi Avon šal koji može biti korišten kao pončo,a svi znamo koliko su ponči moderni sada. Sviđa mi se dezen i šal je ekstra mekan i zaista velik i topao.
Dopada mi se što je siv i što ima ove crvene linije i ide savršeno s ovim Avon-ovim satom koji sam takođe dobila.
Sat ima zlatne detalje i napravljen je od gume i to je dobro jer ga uopšte ne osjetite na ruci. Možete i šal i sat nositi sa svime.
Šal možete naručiti po cijeni od 36,90 KM ili 18,5 €.
Trebao mi je novi sat,a šal se biti moj favorit sezone. OBOJE LOVE IT!

















In the bag,next to the watch and the scarf,was this Avon True Color lipstick in Golden Nude shade.It has shimmer and metallic effect.
I don't usually wear shades like this one,but  I had noticed it doesn't dry your lips at all.
Price of the lipstick it's 6,90 KM or 3,5 €.

U kesi,pored sata i šala,nalazio se ovaj Avon True Color ruž u Golden Nude nijansi. Ima shimmera i metalik efekat.
Obično ne nosim ovakve nijanse,ali primjetila sam da ne isušuje usne nikako.
Cijena ruža je 6,90 KM ili 3,5 €.






 And the last product is this New Avon Micellar Cleansing Water for all skin types. I tried it out,and for now it's ok. It smells weird but I doesn't harm my skin. I think you get enough product for price of 7,50 KM or 3,75 . It comes in this cute bottle with small hole and it says that it's suitable for sensitive skin. I have to try it just a couple of times more just to create my full opinion about it.

I zadnji proizvod je ova Nova Avon Micelarna Voda za sve tipove kože. Isprobala sam je i za sada je ok. Miriše čudno međutim nije mi naštetila koži. Mislim da dobijete dovoljno proizvoda za cijenu od 7,50 KM or 3,75 €. Dolazi u ovoj slatkoj boci sa malom rupom i piše da odgovara osjetljivoj koži. Trebala bi je još par puta isprobati da bi stvorila svoje potpuno mišljenje o njoj.


Thank you Avon. 
Hope you liked the post and the products I showed you,

Hvala Vam Avon.
Nadam se da vam se sviđa post i proizvodi koje sam vam pokazala,


You Might Also Like

16 komentari

  1. Stvarcice su divne, imam pitanje za tebe, tvoja kombinacija na noktima je? Mnogo mi se svidjaju nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš si želim jedan takav šal *.* Predivan je. I ostale stvarčice su suuper :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajj vjeruj Ivana i ja,nekako su hit postali,a bas mi se posrecilo da mi ga posalju.sreci nigdje kraja :*

      Izbriši
  3. Nice post : ) Your outfit is amazing, I like the color combiantion a lot : )
    LaMelenaDeLeón

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lep outfit, taj sat je predivan zelim da ga porucim vec duze vreme :)

    http://fashionconfessions.blogspot.mk/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Stefani,i ja sam ga zapikala,prelijep je stvarno :* !
      xx

      Izbriši
  5. Lovely outfit! I really like your poncho :) xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Nevena,it think it's great for fall :*

      Izbriši
  6. Great post! Beautiful outfit! Love it xx

    http://artisanima.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Divne stvari! Sal mi se bas dopada :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlični proizvodi. Divno izgledaš. Koji fotić koristiš? :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala ti,prijateljica me slikala tako da ti ne bi znala reći :)
    xx

    OdgovoriIzbriši
  10. Mene je jutros probudio dostavljač iz AVON-a da mi donese paket, ali nije mogao naći adresu, pa čekam paket sutra :( i kad vidim ovaj tvoj šal i ja se sad nadam njemu:D
    Lijep pozdrav !

    OdgovoriIzbriši