Welcome Autumn: Golden Rose Velvet Matte Lipsticks 02 & 20 Shade

subota, rujna 26, 2015






Autumn has finally arrived. I'm soo glad that the weather has changed,it's much better to wear sweathers,jackets and have layers of clothes. I chose these two new lipsticks I got from my friends as a birthday gift. This is Golden Rose Velvet Matte collection and I will show you two shades 02 and 20.
The price is great,around 2,5 € or 5 KM. I will probably buy some other shades because I love the quality and lasting.Yesterday I put on my lips 20 shade and after 5 hours the lipstick was still there even after some drinks and food. Love the packaging,lipsticks smell nice and have vitamin E. Also you get enough product and the lipsticks are definitely matte and well pigmented.

These two shades are great for autumn,one is brighter and less intensive and other one darker and more dramatic. For swatches scroll down...



Jesen je napokon stigla. Baš mi je drago što se vrijeme promijenilo,puno je bolje nositi džempere,jakne i imati slojeve odjeće na sebi. Izabrala sam ova dva nova ruža koje sam dobila od prijateljica kao rođendanski poklon. Ovu je Golden Rose Velvet Matte kolekcija i pokazat ću vam dvije nijanse 02 i 20.
Cijena je odlična,oko 2,5 € ili 5 KM. Vjerovatno ću kupiti i neke druge nijanse s obzirom da mi se sviđa kvaliteta i trajnost. Jučer sam stavila na usne 20 nijansu i nakon 5 sati ruž je još bio tu i nakon nekog pića i hrane. Sviđa mi se pakovanje,ruževi lijepo mirišu i imaju vitamin E. Takođe dobijete dovoljno proizvoda i ruževi su definitivno mat i dobro pigmentisani.
Ove dvije nijanse su odlične za jesen,jedna je svjetlija i manje intenzivna dok druga je tamnija i više dramatična. Za uzorke listajte dole...




Golden Rose Velvet Matte - 02


Golden Rose Velvet Matte - 20


What do you think about these shades for autumn?

Which are your Golden Rose Velvet Matte favorites,did you try them out?


Kako vam se čine ove nijanse za jesen? 

Koji su vaši Golden Rose Velvet Matte favoriti,jeste li ih isprobali?

Zerina.


You Might Also Like

26 komentari

  1. Divni su. Ja sam odusevljena svim GR ruzevima! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja,idem po nove nijanse odmah,predobri su !
      xx

      Izbriši
  2. Ruževi su odlični! Nikad nisam isprobala ništa od GR baš bih mogla. ☺♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trebaš,stvarno su odlični i vrijede ! :*

      Izbriši
  3. Imam nekoliko nijansi i ne znam koja mi je draža :) odlični ruževi!

    OdgovoriIzbriši
  4. Divni su ruzevi. Ja imam crveni u nijansi 15 i prezadovoljna sam. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne nosim crvene nijanse cesto,medjutim otici cu pogledati tu,vjeruj da je dobra.
      :*

      Izbriši
  5. Divno izgledaju! Boje mi se mnogo dopadaju! x

    Fashion Spell

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivne su nijanse ;)
    I zapravo ne mogu vjerovati da još nisam probala niti jedan GR ruž (shame).. Prvom prilikom ih kupujem.. Pusee :)

    http://croatianfashiongirl.blogspot.hr/
    I follow you on GFC

    OdgovoriIzbriši
  7. U mojem gradu nema GR ruževa, ali stvarno su divni i moram ih isprobati :) Super post :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajj steta,nadam se da ces ih uskoro pronaci.
      Hvala ti Saro :*

      Izbriši
  8. Divan post! Slike su predivne, i karmini izgledaju Božanstveno. Svaka čast! ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš ----------> allforyou23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala Amina ♥♥♥

      Hocu,sto da ne ;)

      Izbriši
  9. Odgovori
    1. Daaa,stvarno su me oduševili,nisam tako prije mislila :*

      Izbriši
  10. Jako su lepi :)

    nova sam ovde pa pogledajte moj blog i ako vam se svidi zapratite, uzvratiću svima :)

    http://dejzi23.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlicno izgledaju ove nijanse, a ja jos nisam imala priliku da probam Golden Rose proizvode. Mislim da, nazalost, nemaju svoju poslovnicu u Sarajevu.

    TRENDGALORE
    BLOGLOVIN'

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislim da sam cula da ima negdje,medjutim nisam sigurna.
      Hvala ti,ak uspijes pronaci isprobaj def :*

      Izbriši
  12. bas mi se dopada ova roze nijansa!
    madatebi lepo stoje obe!

    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši