Romwe - Chiffon Dress & Crop Coat

ponedjeljak, rujna 21, 2015











Hey,my favourite post so far. I received my Romwe package a week ago and I can't describe my happiness when I opened it. As you know I got 80$ cash coupon on Romwe site.Romwe is really popular right now, they have fashion blogger programme and clothing you can get or buy there is amazing. I chose items I really liked and after 7 days I got note from the post office to go and pick up my package. You also get tracking number to see where your package is in the moment. These are two things I wore this weekend and both are from Romwe.I will probably show you other stuff that I ordered in my next post.
If you have some questions about ordering you can send me a message or contact Romwe on Facebook or by e-mail.
Prices are great,also there is huge SALE on the site so you should check it out!
Quality is pretty good,things I ordered are the same like on the pictures and everything fits me and that is really important because you can't try them out.Reason why everything fits me, is that you have all sizes in cm to see length,width etc.Some models are smaller,some bigger but you can find always something that is your size.


Blue Chiffon Dress: It's really good and it's not too short or transparent,you can wear it even for some special events.Also I love this baby blue color and it looks really nice with this pink blazer.
For more (price,sizes): Romwe Chiffon Dress

Pink Crop Coat: LOVE IT! I would say this is a normal blazer but nevermind. This peace is worth the money and you can combine it with almost anything. Color is super sweet and this round neck  cut is beautiful.You look kinda sophisticated and more serious. I will wear it this autumn a lot !
For more: Romwe Crop Coat

My cute pointed black slippers are from F&F,
but I haven't got opportunity to wear it before.



Hej,moj najdraži post dosad. Primila sam svoj Romwe paket prije sedmicu dana i ne mogu vam opisati svoju sreću kada sam ga otvorila. Kako znate dobila sam 80$ novčani kupon na Romwe sajtu. Romwe je sada veoma popularan, imaju i fashion bloger program i odjeća koju možete dobiti ili kupiti tamo je odlična. Izabrala sam stvari koje su mi stvarno dopale i nakon 7 dana dobila sam papirić iz pošte da odem i podignem svoj paket. Takođe dobijete i broj za praćenje kako bi vidjeli gdje vam je paket u tom trenutku. Ovo su dvije stvari koje sam nosila ovaj vikend i obje su sa Romwe. Ostale stvari koje sam odabrala vjerovatno ću vam pokazati u mom sljedećem postu.
Ako imate nekih pitanja oko naručivanja možete mi poslati poruku ili kontaktirati Romwe na Facebook-u ili putem e-maila.
Cijene su odlične,takođe na sajtu je velika RASPRODAJA tako da bi trebali pogledati!
Kvalitet je poprilično dobar,stvari koje sam naručila su iste kao i sa slika,sve mi odgovara a to je veoma bitno jer ih ne možete probati. Razlog što mi sve odgovara je jer možete pronaći veličine u cm da vidite dužinu,širinu itd. Neki modeli su manji,neki veći ali možete uvijek pronaći nešto što vam odgovara.

Plava Šifon Haljina: Ona je veoma lijepa i nije previše kratka niti providna,možete je nositi i čak za posebne događaje. Takođe mi se sviđa ovaj baby plava boja i izgleda veoma lijepo s ovim pink blejzerom.
Za više (cijenu,veličine): Romwe Chiffon Dress 

Pink Kratka Jaknica: VOLIM JE! Rekla bih da je ovo normalan blejzer ali nema veze. Ovaj komad je vrijedan novca i možete ga kombinovati sa skoro svačim. Boja je super slatka i ovaj okrugli izrez je prelijep. Izgledate nekako sofisticirano i više ozbiljno. Nosit ću ga ovu jesen mnogo!
Za više: Romwe Crop Coat

Moje slatke špicaste cipelice su iz F&F,
ali nisam imala priliku ga ih nosim ranije.




Lips: Essence Lipliner ( Soft Berry) 













"  I'm really satisfied with the quality and everything Romwe gives you as their customer.  "
 " Veoma sam zadovoljna kvalitetom i svime što vam Romwe pruža kao njihov kupac. "

What do you think about Romwe, did you order anything already or what is on your wishlist?
Do you like what I picked ?! 


Šta vi mislite o Romwe, da li ste nešto već naručili ili šta vam je na listi želja?
Da li vam se sviđa šta sam ja izabrala ?!
Zerina.


You Might Also Like

16 komentari

  1. Predivna si :)

    http://jfashionlover.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Presladak outfit i divno ti stoji ta boja karmina :)
    http://fashionovertherainbow.com/second-hand-ulov-i-sta-se-nalazi-u-mojoj-torbi-zara-basic-spring-summer-2013/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno,najdraza essence olovka def. :*

      Izbriši
  3. Super post, baš mi se sviđa ovaj outfit, divno ti stoji :* Ako želiš posjeti moj blog i učlani se ako ti se sviđa, unaprijed hvala :) <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aj puno ti hvala,naravno da cu posjetiti,nema na cemu dear <3
      xx

      Izbriši
  4. Lijep autfit, boja haljine i jakne je predivna. :)

    Follow for follow: esfashionup.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, boja je stvarno njezna i lijepa,hvala ti Selma :*
      Moze ;)

      Izbriši
  5. Nikad nisam naručivala sa Romwe sajta, ali uskoro hoću :) Super si izabrala, haljinica je divna!

    http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja dosad,ali nisam se pokajala sada.Romwe rules.
      Hvala ti puno Saro :*

      Izbriši
  6. sviđa mi se haljinica, super ti stoji. Pratim te na gfc, nadam se da češ i ti mene zapratiti xoxo

    http://thefurthestthingfromperfect.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odgovori
    1. Hvala ti,bas mi je drago sto ti se dopadaju :*
      xx

      Izbriši