Review/Recenzija: Deborah BB Gel & Divine Mascara

nedjelja, rujna 06, 2015



Hello,it's been a week while I wrote my last post about metallic tattoos.This one will be about two makeup products from well-known brend Deborah. I tried them out and now I can give you my honest opinion and would I recommend them to others!?


Zdravo,prošla je sedmica otkada sam napisala svoj zadnji post o metalik tetovaža.Ovaj će biti o dva kozmetička proizvoda od dobro poznate marke Deborah. Isprobala sam ih i sada vam mogu dati svoje iskreno mišljenje i da li bi ih preporučila drugima!?






Deborah BB Gel 5in1: When I put it on my face for the first time I wasn't really impressed because the texture was weird,kind of disgusting.But after using it for a couple of days I was ok with that and I really changed my opinion about it.If you are looking for a full coverage you won't get that but it does cover blemishes and some small imperfections.The shade is 02 Bronze and when you tap it in it's not that dark and now after summer I'm not that pale so it works with my skin. Also I think because of the lightweight coverage you can use it for contouring or like a eyeshadow base...I don't know where you can buy it,but the price is around 5 € or 10 KM (30 ml). I bought it online but I don't remember where lol.Also the BB gel has SPF6 but I don't like that it doesn't have mattiffying effect. It's good if you want something new in your collection but I think I won't buy it again. 


Deborah BB Gel 5in1: Kada sam ga stavila na lice po prvi put nisam bila impresionirana zbog teksture koja je bila čudna,pomalo odvratna. Međutim korištenjem par dana bila sam poslije ok sa tim i zaista sam promijenila svoje mišljenje o njemu. Ako tražite puno prekivanje to nećete dobiti,ali zato prekriva flekice i neke sitne nesavršenosti. Nijansa je 02 Bronze i kada ga utapkate nije toliko taman i sada poslije ljeta kada nisam blijeda dobro funkcioniše s mojom kožom. Takođe zbog lagane moći prekrivanja možete ga koristiti za konturisanje ili kao baza za sjenu...Ne znam gdje ga možete kupiti,ali cijena je oko 5 € ili 10 KM (30 ml). Kupila sam ga online ali se ne sjećam gdje lol.Takođe BB gel ima SPF6 međutim ne sviđa mi se što nema mat završetak. Dobar je ako želite nešto novo u svojoj kolekciji međutim mislim da ga neću ponovo kupiti.
           


Deborah Divine Volume & Curves Mascara: This is my first Deborah mascara and my opinion about it it's confusing. I have it for a couple of days and it's not that great as I thought it will be. It lengthens your lashes but for now I don't see any volume. It's well known that mascaras are better after some time. It doesn't create lumps but I think that regular price 9 € or 18 KM it's little too much because I know some better mascaras that are much cheaper. Maybe my opinion will change in a couple of days but we will see. I don't say that is bad,just that the price is more expensive but you can just like I did buy it on sale in CM. The packaging is really nice and the brush looks promising but I'm not super happy about it. If I change my mind about it I will let you know. 


Deborah Divine Volume & Curves Maskara: Ovo je moja prva Deborah maskara i moje mišljenje o njoj je zbunjujuće. Imam je tek nekoliko dana ali nije tako odlična koliko sam mislila da će biti. Produljuje trepavice ali zasada ne vidim nikakav volumen. Dobro je poznato da su maskare bolje nakon nekog vremena. Ne stvara grudice ali mislim da regularna cijena 9 € ili 18 KM  malo previše jer poznajem neke bolje maskare koje su puno jeftinije. Možda se moje mišljenje promijeni za nekoliko dana ali to ćemo još vidjeti. Ne kažem da je loša,samo da je cijena skuplja ali zato je možete kao ja kupiti na rasprodaji u CM-u. Pakovanje je stvarno lijepo i četkica izgleda obećavajuće ali ja nisam bas super sretna. Ukoliko promijenim mišljenje po pitanju nje obavijestit ću vas. 




What do you think about Deborah products?
Do you like these two or which one you would rather like to try out  ?

Šta vi mislite o Deborah proizvodima?
Da li vam se sviđaju ova dva ili koji bi radije željeli isprobati?

Zerina.


You Might Also Like

28 komentari

  1. Odlican post, bas mi se dopadaju proizvodi :-) xoxo

    http://katycolorfulfreak.blogspot.rs/2015/09/collaboration-with-happiness-boutique.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Never tried this BB cream but would like to try it. Also the mascara makes your eye lashes look amazing!
    fashionphases.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nice,hope you like it !
      I changed my mind about mascara it's amazing now,thank you xx :*

      Izbriši
  3. sjajn post i celokupan izgleda bloga mi se doapada!
    ako zelis pogledaj i uclani se na moj blog :)
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Isidora puno,pogledati ću naravno ! xx

      Izbriši
  4. Oi linda!
    Gostei muito de conhecer o seu blog.
    Eu estou achando que ele é muito estiloso, tem uma visualização muito bonita e é cheio de informação útil.
    Dé uma passadinha no meu blog, você vai adora ele tanto quanto eu adorei o seu.
    Se gostar, me siga. Mas se você não gosta.......
    ME SIGA mesmo assim!!!
    xoxo
    http://viciadaporlivro.blogspot.com.br

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam imala priliku koristiti njihovu dekorativnu kozmetiku, no slazem se da prema slici ne izgleda kao da daje volumen :/ Pohvaljujem blog :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je ovo bio prvi susret,nakon nekog vremena je malo bolje izgledala na trepavicama ali opet nije to to.
      Hvala puno Franka <3 !

      Izbriši
  6. Odličan post!
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se <3
    http://smizlica11.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala sto si podelila ova dva proizvoda sa nama i dala svoje iskrenome misljenje. Cini mi se da je maskara sjajna :-)

    pozdrav!

    Natasha -Glitter Crime
    www.glittercrime.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Amazing post dear! I invite you to join my Giveaway on the blog:

    theprintedsea.blogspot.de/2015/11/phone-case-giveaway

    OdgovoriIzbriši
  9. Uu maskara izgleda savrsenoo.Odlicna recenzicija, slike su vrhh
    Novi post je na blogu

    OdgovoriIzbriši
  10. Hmm, znaci da ne kupujem maskaru, probala.sam prije godinu jednu Deborah maskaru, ne sjecam se koja je bila i bas mi je bila super.. a ovaj BB gel prvi put vidim :-) Super su ti slicice :-*

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlična recenzija, ja bi rado probala njihove proizvode, do sada jos nisam; svakako posjeti moj blog u tijeku je odlican GIVEAWAY
    http://recenzije11.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Nazalost, ja nisam odusevljena BB kremama. Jedno vrijeme sam koristila Garnier BB kremu, ali mi vise apsolutno ne odgovara i iritira kozu. A i s obzirom na to da imam stosta za prekriti na licu, ipak vise naginjem ka pigmentiranim puderima, nego BB i CC kremama. U svakom slucaju, odlicna recenzija.

    TRENDGALORE
    BLOGLOVIN'

    OdgovoriIzbriši
  13. Sjajan post draga♥Odlicna rezencija :)
    Novi post kod menehttps://ilanna07.wordpress.com/2015/11/27/welcome-to-plannerland/

    OdgovoriIzbriši
  14. BB gel seems to be great! Love the review!

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlicna recenzija, nisam probala ove proizvode, moracu da testiram ovu maskaru! :*

    New post on my blog: "Green my obsession"

    OdgovoriIzbriši