New In: Ebelin Beauty Blender & L.A. Pro Concealer

utorak, rujna 15, 2015



 Hey guys,I will show you two things I got today from my sister as a birthday gift.Yeah,today is my 17. birthday! I heard a lot about these products so I wanted to try them out for a really long time and let you know what I think about them.Let's start !


Hej ljudi,pokazat ću vam dvije stvari koje sam dobila danas od sestre kao rođendanski poklon. Da,danas mi je 17. rođendan ! Čula sam dosta o ovim proizvodima i željela sam ih isprobati već duže vrijeme i reći vam šta ja mislim o njima. Počnimo!




 Ebelin Beauty Blender: I know that Balkan beauty bloggers write about this beauty blender a lot. I think it's good to have something like this in your collection.Why ? Because you can use it to apply foundation,eyeshadow base,concealer... This one you can buy in DM stores for the price of 2,5-3,5 € or 5-7 KM. I was looking for it like 2 months and finally I got it and I'm so happy about that. I tried it out and it does the job,you can tap the foundation or concealer very nice with it. I will probably stop using my foundation brush because of this beauty blender. If you can find it somewhere you should buy it right now ! Also after some time you can wash it with water and soap. 10/10


Ebelin Precizna Spužvica:  Znam da Balkanski beauty blogeri puno pišu o ovom beauty blenderu. Mislim da je dobro imati nešto ovako u svojoj kolekciji. Zašto? Zato što možete nanijeti s njim puder,bazu za sjenu,korektor... Ovaj možete kupiti u DM radnjama za cijenu od 2,5-3,5 € or 5-7 KM. Tražila sam ga oko 2 mjeseca i napokon sam ga dobila i baš sam sretna zbog toga. Isprobala sam ga i radi svoj posao,možete utapkati puder ili korektor s njim veoma dobro. Vjerovatno ću prestati koristiti svoju četkicu za puder zbog ovog beauty blendera. Ako ga možete pronaći negdje trebali biste ga kupiti odmah sad !
Takođe poslije nekog vremena možete ga oprati vodom i sapunom. 10/10




L.A Girl Pro HD Concealer : This concealer is my absolute favorite. It's little more expensive but for this quality it's amazing. I don't know if you heard about this concealer but it's really popular now and I read good reviews about it. Pro Concealer has HD or high definition effect and also it's almost full coverage concealer. I got mine in the shade Natural and it works with my skin tone. Can't wait to try it on other skin types. You can order it on Ebay for the price around 5-6 $ or 8-9 KM. So if you want some good concealer to experiment or use it for doing someone elses makeup you should purchase it. 10/10

L.A. Girl Pro HD Korektor: Ovaj korektor je moj apsolutni favorit. Malo je skuplji ali za ovu kvalitetu je nevjerovatan. Ne znam da li ste čuli za ovaj korektor ali je jako popularan sada i čitala sam dosta dobrih recenzija o njemu. Pro Korektor ima HD ili efekat visoke definicije i takođe skoro je korektor potpunog prekrivanja. Svoj sam dobila u nijansi Natural i funkcioniše s mojim tonom kože. Jedva čekam da ga isprobam ba drugim tipovima kože. Možete ga naručiti na Ebay-u za cijenu oko 5-6 $ ili 8-9 KM. Tako da ako želite neki dobar korektor za eksperimentiranje ili ga želite koristiti da nekom drugom radite makeup trebali biste ga nabaviti. 10/10


Let me know if you tried Ebeling Beauty Blender or L.A. Pro Concealer ? 
What are your thoughts about these two products?

Obavijestite me ako ste isprobali Ebeling Beauty Blender ili L.A. Pro Korektor ?
Koje su vaše misli o ova dva proizvoda ?


Zerina.

You Might Also Like

23 komentari

  1. Probala sam pravi beauty blender i super mi je, a voljela bih i probati taj povodom da su cijene skroz razlićite :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neces se pokajati,stvarno je dobar i jeftin.
      Dugo ga ne moras ni mjenjati,kvalitet jako dobar.
      xx

      Izbriši
  2. Nice blog!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you for your comment.
      I will follow you. xx

      Izbriši
  3. i ja imam ebelinovu spuzvicu, druga mi je po redu, jer sam bila nepazljiva i gruba prema prvoj, za svoju cijenu je odlican, i volim stavljati puder snjom, ja je perem nakon svakog koristenja, a nekad i nakon drugog, =D odlicna stvar <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno je dobro imati je,povremeno prati,svakodnevna upotreba !
      <3 xx

      Izbriši
  4. Imam Ebelin bb i koristim ga vec 4-5 mjeseci, odlican je i uz redovno pranje dugo ce izdrzati ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,super je,nadam se da ce i meni dugo izdrzati. :*

      Izbriši
  5. Such a lovely Post! I really love the beuty blender!

    Bea Pink Room

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam znala da uopce i postoji Ebelin beauty blender, ali cu i njega morati isprobati. Vjerujem da je super.

    TRENDGALORE
    BLOGLOVIN'

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajj predobar,trebas odmah ga kupiti,stvarno me odusevio.
      xx

      Izbriši
  7. That concealer looks so nice!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you,it's my favourite right now !
      xx

      Izbriši
  8. Na zalost kod nas se vise ne proizvodi taj ebelinov tako nisam uspela da ga probam, ali svi ga hvale. Super post!

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aj steta,stvarno je super,ak uspijes ga ugrabit javi !
      Hvala ti Adela :*

      Izbriši
  9. Nice review dear! I wear La girl concealer too and so far its really good to cover acne scar and even when your panda eyes when you lack of sleep! And i think im gonna repurchase it again :))

    www.ismurfshion.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you,yeah,the concealer is great and I'm happy that i got it,me too beautiful product :*
      xx

      Izbriši
  10. Super post ♥
    Ako mozes pogledaj moj blog i uclani se uzvraticu :)
    llis9.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Hehe, seka ti baš korisne stvari uzela za rođendan, sretan rodjendan ljepotice sa zakašnjenjem :)
    www.lafdiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši