World Trend : Metallic Tattoo Stickers

nedjelja, kolovoza 30, 2015


Nice sunny day. I wanted to post this for a lot time but I was distracted and busy getting ready for school. It's still summer, and quite hot so you can stick these tattoos where ever you want.
Today I put them on my legs near the ankle and I think it's cute.You can also try to put them on your hands,fingers,face,stomach...feeling BOHEMIAN. 
I found the stickers in some Chinese store and the price was 0,75 € or 1,5 KM, so cheap !!! I really like this world trend and I saw a lot of photos with these metallic tattoos on Tumblr,Instagram...
I think this looks really great especially in summer when you have tanned skin and go to the beach. These tattoos I bought lasts for 2 days but that's fine because of the price. You get almost 12 different stickers that are golden,silver with black details. I really like the triangle ones,my favourite!


Lijep sunčan dan. Željela sam postaviti ovo već duže vrijeme ali sam bila ometena i zauzeta pripremanjem za početak škole. I dalje je ljeto i poprilično je vruće tako da možete zalijepiti ove tetovaže bilo gdje poželite.
Danas sam ih ja stavila na noge u blizini zgloba i mislim da je slatko. Možete probati staviti ih on svoje ruke,prste,lice,stomak...osjećam se BOHEMIAN.
Tetovaže sam pronašla u jednoj kineskoj radnji i cijena je bila 0,75 € ili 1,5 KM,tako jeftino !!! Zaista mi se sviđa ovaj svjetski trend i vidjela sam dosta slika sa ovim metalnim tetovažama na Tumblr-u,Instagram-u...
Mislim da je ovo izgleda odlično pogotovo ljeti kada imate preplanuli ten i idete na plažu.
Tetovaže koje sam kupila traju 2 dana ali to je uredu s obzirom na cijenu. Dobijete skoro 12 različitih naljepnica koje su zlatne,srebrene sa crnim detaljima. Stvarno mi se sviđaju ove trokutaste,moj favorit !








Also these days I'm doing online shopping on Romwe,great online clothing store and I got there 80 $ cash coupon. Can't wait to see the clothes that I picked and can't wait to show you guys what I chose! 

Takođe ovih dana obavljam online kupovinu na Romwe,odličnoj online radnji odjeće i tamo sam dobila 80 $ novčani kupon. Jedva čekam da vidim odjeću koju sam izabrala i jedva čekam da vam pokažem ljudi šta sam odabrala.



Hope you like this post,share your thoughts about Metallic Tattoos or Romwe site ?

Did you put tattoos this summer or you want to try them out ?
 Or did you bought something from Romwe brend ?

Nadam se da vam se sviđa ovaj post,podijelite svoje misli o Metalik Tetovažama ili Romwe sajtu ?
Da li ste stavljali ove tetovaže ovo ljeto ili da li ih želite isprobati?
Ili da li ste kupili nešto već od Romwe marke ?

Zerina.

You Might Also Like

10 komentari

  1. Odlično sviđa mi se, jedva čekam drupi post

    Pogledajte i moj blog :* http://tadic-je.blogspot.com/#_=_

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno Jelena,naravno da hoću :*
      xx

      Izbriši
  2. Super post, divne su tetovaže :) Ako želiš pogledaj moj blog i ako ti se sviđa stisni follow. Unaprijed hvala. <3 http://fdiarybyz.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti,bas mi je drago da ti se dopadaju.
      Naravno da hoću :* xx

      Izbriši
  3. great post!!!now i follow you on gfc i hope you follow me too!kiss

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. thank you Carolina,I will definitely ! xx

      Izbriši
  4. Predivne su tetovaže i predivan ti je blog :) Slijedim te, ako želiš možeš i ti mene, hvala <3

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. I love metallic tattoos I think they're super cute :) xx

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš mi je drago što sam pronašla tvoj blog, sviđa mi se način na koji pišeš,
    posjeti i moj blog: http://recenzije11.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši