SMALL BEAUTY & MAKEUP HAUL: Garnier,Essence...

srijeda, kolovoza 19, 2015


 Holla,something new! These photos were taken while I was still in Hungary so I didn't take many photos of the products. There is some that I now really like and use, and some that I'm not so satisfied with. I know Garnier and Essence products you can find in Bosnia and worldwide but makeup brand Lovely is from Hungarian market so I'm not so sure about that one. Let's start !

Hej,nešto novo! Ove slike sam fotografisala dok sam još bila u Mađarskoj pa zato nisam mogla uzeti više slika od proizvoda. Tamo su neki koji mi se stvarno sviđaju i koristim ih i neki s kojim nisam tako zadovoljna.Garnier i Essence proizvode znam da možete pronaći u Bosni i širom svijeta ali zato kozmetičku marku Lovely,koja je s Mađarskog tržišta,nisam baš sigurna.Počnimo !


 Garnier Pure Active Deep Pore Unclogging Gel Wash: Amazing product! I'm so happy that I bought it and it was on sale in Müller and the price was 3 € or 6 KM. I will use it a lot when school begins and it's easy and quick way to clean your face and pores from makeup leftovers and dirt.Also It's good to get rid of blackheads,yey! I don't use too much face-cleaning products but this one is my favourite definitely. Maybe it's more expensive in other stores now but I think you get a lot of product and good quality for that money.Packaging has 200ml and it also says that "Fights Spots" and "Fades Marks". You just wash you face with water,then rub in the product all over you face,but not eyes, and wash it off with water again. When you do that, you can feel that cooling effect and I really enjoy that moment. 10/10


Garnier Pure Active Dubinski Gel Za Pranje i Odčepljivanje Pora : 
Odličan proizvod ! Jako sam sretna što sam ga kupila i bio je na rasprodaji u Müller i cijena je bila 3 € ili 6 KM. Koristit ću ga često kada škola počne jer je to lak i brz način da očistite svoje lice i pore od preostale šminke i prljavštine. Takođe dobar je ukoliko želite se otarasiti mitesera,jej ! Ne koristim puno za čišćenje lica proizvoda ali ovaj je definitivno moj favorit. Možda je malo skuplji u drugim prodavnicama sada ali mislim da dobijete puno proizvoda i dobru kvalitetu za taj novac. Pakovanje ima 200ml i takođe piše da "Bori se s mrljama" i "Blijedi ožiljke". Samo trebate oprati lice s vodom,onda utrljati proizvod po čitavom licu, ali ne oči i onda saprati ga s vodom ponovo. Kada to uradite,možete osjetiti taj hladeći efekat i ja zaista uživam u tom trenutku. 10/10



Essence Longlasting Lipstick: shade 15 " Oh So Matt! " . I heard really good things about these Essence lipsticks and I wanted to try one for a long time and now I did. When I saw this lipstick on sale for like 1,5 € or 3 KM I had to buy it. I love nude especially matte shades and I don't own any similar shade to this one. Packaging is so cute and it looks kind of fancy. But my right now opinion about this lipstick is not so great. When I put it it's ok but it's not good pigmented and after 5-10 minutes it's already gone and the product gathers at the ends of the lips. I don't know how it is with other shades but I probably won't buy it ever again but you can use it with some good lipliner, why not! 5/10

Essence Dugotrajni Ruž : nijansa 15 " Oh So Matt! " . Čula sam doista dobre stvari o ovim Essence ruževima  i željela sam isprobati jedan već duže vrijeme i sada jesam. Kada sam ugledala ruž na rasprodaji za oko 1,5 € ili 3 KM  morala sam ga kupiti. Volim nude posebno mat nijanse a ne posjedujem nijednu sličnu nijansu kao ova. Pakovanje je tako slatko i izgleda pomalo luksuzno. Ali trenutno moje mišljenje o ovom ružu nije tako odlično. Kada ga stavite ok je ali nije tako dobro pigmentovan i nakon 5-10 minuta već je nestao i proizvod se nakupio na rubove usana. Ne znam kako je sa drugim nijansama ali vjerovatno ga više nikada neću kupiti ali možete ga iskoristiti zajedno s nekom dobrom olovkom za usne, zašto ne ? 5/10


 Earphones: This thing was bought in some random store because it was really cheap,almost free.The price was 1 € or 2 KM. Girl always need some extra earphones because we love music ! The earphones are simple white ones and I tried them out and the sound with them is great.Good catch!

Slušalice: Ovu stvar sam kupila u nekoj nasumičnoj prodavnici jer je bila tako jeftina,skoro džaba. Cijena im je bila 1 € or 2 KM. Djevojka uvijek treba dodatne slušalice jer mi volimo muziku ! Slušalice su obične bijele i isprobala sam ih i zvuk s njima je odličan. Dobar ulov!

 

Lovely Matte Eyeliner: my favourite liquid eyeliner. I already used this eyeliner for over a year and this is my third one and I'm still loyal to it. I sorry I didn't take a picture of the brush but it's really thin and precise. I use the eyeliner for everything I want to try out and believe me it's matte and it lasts for 5 hours or even more but with some restatement. Lovely brand I found in Rossmann and I tried some other products also. I paid 2,5 € or 5 KM for the eyeliner.And yes,the eyeliner is black.

Lovely Mat Tuš Za Oči: moj najdraži tečni tuš za oči. Već sam koristila ovaj tuš više od godinu dana i ovo moj treći po redu i još uvijek sam mu odana. Žao mi je što nisam slikala četkicu ali veoma je tanka i precizna. Koristim ovaj tuš za bilo šta želim isprobati i vjerujte mi mat je i traje 5 sati ili možda čak više ali sa prepravljanjem. Lovely marku sam pronašla u Rossmann-u i isprobala još neke njihove proizvode takođe. Platila sam tuš 2,5 € or 5 KM . I da,tuš je crn.

That's all. Hope you like it. Did you use or want to buy any of these things ? 

To je sve.Nadam se da vam se sviđa. Da li koristite ili želite kupiti neku od ovih stvari? 

xoxo,Zerina.

You Might Also Like

3 komentari

  1. Great products! Love the shade of the lipstick and also I love Gardiner products xo :)
    fashionphases.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Thank you,the shade is really nice but quality not so.Garnier is great,I'm glad you think that also.
    xx :*

    OdgovoriIzbriši
  3. ovaj ruž sam proslijedila mami jer mi nije nijansa odgovarala, i uzela sam jedan veeeoma sličan iz linije i <3 nude, koji mi je puno bolji :) a što se tiče ovoga koji si ti kupila, kombinirala sam ga s tamnocrvenom olovkom kao podlogom i izgledao je ooodlično (nije nude, ne mogu ja od napadnih boja :P) i duže je trajao, izdržao je četverosatnu kavu ;)

    OdgovoriIzbriši