3 Different Outfit Ideas -Girly/Bohemian/Edgy

utorak, kolovoza 25, 2015



Hey,new amazing post today.I worked on it with my two really good friends, Nerma (right) and Emina (left). We decided to show you three really different styles for going out in the evening or even when you go to grab some coffee with friends. You should wear every style you feel comfortable with or even mix more of them daily. I enjoyed taking these photos and we had a great time together. It's pretty hot overhere so we wore skirts and shorts. I hope we gave you some ideas and that we presented you every style so you can notice differences. 


Hej,novi odličan post danas. Radila sam na njemu sa svoje dvije veoma drage prijateljice,Nerma (desno) i Emina (lijevo). Odlučile smo da vam pokažemo tri veoma različita stila za večernje izlaske ili čak kada idete na kafu s prijateljima. Trebate nositi stil s kojim se osjećate ugodno ili čak mješati više njih svakodnevno. Uživala sam uslikavajući ove slike i imale smo odličan provod zajedno. Ovdje je veoma vruće pa smo obukle suknje i šorceve. Nadam se da smo vam dale neke ideje i da smo vam prezentovale svaki stil kako bi mogli primjetiti razlike.



                                                                                                                                          

Outfit #1: Girly










Shirt: New Yorker

Skirt: New Yorker

Sandals: F&F

Necklace: Web

                                                                                                                                          

Outfit #2: Bohemian












Shirt: Esprit

Slippers: Esprit

Short: Thrifted


                                                                                                                                 

OUTFIT #3 : Edgy












Shirt: Lindex

Leather skirt: Springfield

Boots: New Yorker


We have to catch the train,see you next time...

Trebale bi uhvatiti voz,vidimo se sljedeći put...



Zerina.



You Might Also Like

32 komentari

  1. Odlican post!Sva tri outfita mi se dopadaju,mislim da ne bih mogla da izdvojim onaj koji mi se najvise dopada! :D
    http://sofija1837.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno Sofija,potrudile smo se,svaki je stvarno na svoj nacin lijep i drugaciji :*

      Izbriši
  2. Sve tri imate odličan stil! Svi outfiti su ispali super, ne znam za koji bih rekla da je najbolji, znam samo da bih nosila sve za izlazak na kafu :) Hvala na divnom komentaru. Pratim i ja tebe preko gfc. Čitamo se :) xx Maja
    http://majasmuffin.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala,i meni su svi dragi i bas mi je drago sto ti se dopadaju i da si dobila mozda nove ideje za izlazak na kafu :* Naravno ! xoxo

      Izbriši
  3. Odličan post! Sve tri ste prekrasne i imate vrlo zanimljive odjevne kombinacije :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti,divan blog takođe,nadam se da smo ti dale inspiraciju <3 !

      Izbriši
  4. Čao srce! :)

    Hvala na komentarju, možeš da pišeš i na svom jeziku, sve razumijem, dolazim iz Slovenije!

    Katja

    Pratim te, nadam se da me pratite nazad, super ste curice!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdravo,hocu,hvala ti puno i pratimo se medjusobno.Uzivaj,cekam novi post kod tebe :)

      Izbriši
  5. Outfiti su fenomenalni, sjajno ste sve iskombinovale :-)
    Odlican blog, jako mi se dopada !
    Uzvratila sam pracenje na GFC-u, ljubim vas ! xoxo

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2015/08/boho-look.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno Katarina,mnogo mi je drago da ti se sviđaju.Blogger friends,xoxo :*

      Izbriši
  6. Very nice post, I love your photos dear! ♥♥♥

    ! Kisses. ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    http://culore.blogspot.ro

    FOLOOW ME VIA GFC if you don’t already
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡


    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you honey,that means a lot,I follow you don't worry !

      xoxo <3

      Izbriši
  7. Odlican post, kombinacije su predobro. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Teodora puno,drago mi je da ti se sviđa :*

      Izbriši
  8. Odličan post! :) Sve kombinacije su divne ♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Outfiti su odlični! Mnogo mi se dopadaju, ne bih mogla da izaberem samo jedan. Izgledate divno♥

    pametnodete.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Hi there
    Really nice outfits:)
    Thanks for following my blog.
    I just followed you back.
    Have a wonderful day,
    Lena

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hey,thank you very much,you're welcome,you too :*

      Izbriši
  11. beautiful dress , thank you dear, follow you №11
    http://www.mosaictrends.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Lijepe cure i lijepe fotke :D ja sam za girly :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti,bas mi je drago da si odabrala neki po svom izboru :*

      Izbriši
  13. Tri ljepotice, super ste kombinovale i predstavile različite stilove. Izdvojila bih 'edgy look'. Extra! :)

    Poz Brina xoxo,
    • SweetStyle •

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno Brina,drago mi je da ti se sviđa i da si odabrala sebi najblizi stil :*
      xx

      Izbriši
  14. Jako lijepi outfitovi, svaki je poseban na svoj način :)

    http://vanesaotional.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlično ste iskombinirale sva tri stila i vjerujem da ste se dobro zabavile. Veliki lajk za prijeteljice :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno,bilo je stvarno zanimljivo imati jos nekoga tu da sa tobom pozira.
      xx :*

      Izbriši
  16. Really nice idea!
    You have a really nice blog, I would like us to keep in touch, what do you say about follow each other? I will follow you back

    xo,
    priceless-ambition.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you,I would love that.
      I will follow you,love your blog xx

      Izbriši