OOTD: casual summer rainy day & TSI (english summer school)

četvrtak, srpnja 30, 2015





Hi guys, nice rainy day for this casual outfit. I was really happy when temperature went dropping and it became more pleasant outside. I like summer but sometimes is really too much hot and you don't feel good and you just don't want to leave the house. Soo today I went to TSI(Tuzla Summer Institute) and that is two-weeks english summer school where you choose classes you want to attend and practise your English.Today was our last day together when we received certificates of completion and said goodbye to our teachers. It was great experience and I learned a lot and also had so much fun meeting new people (one of them is girl Marija on the second picture,she's soo kind). I can't wait next year to go again and if you live in Tuzla and you know to speak English you should go too. Now, I'm more comfortable to speak English in public and that's great.

About outfit: I was wearing my really popular high-waisted boyfriend jeans. Also my mom got me this beautiful black cardigan that is shorter at the front and it's really simple without any details and I love it and I don't have idea where she bought it. Avon red bag is amazing, I bring it daily with me and it's big, nothing too much and it's good quality. It was bought last year for maybe 15-20 € or 30-40 KM. That's all from me today,have a lovely weekend.


Hej ljudi,lijep kišovit dan za ovu ležernu kombinaciju. Bila sam veoma sretna kada je temperatura počela opadati i napolju je postalo ugodnije.Volim ljeto, ali nekada je previše vruće i ne osjećaš se dobro i jednostavno ne želiš izaći iz kuće. I tako danas sam bila na TSI (Tuzla Summer Institute) a to je dvosedmična ljetna škola engleskog jezika gdje vi birate časove koje želite pohađati i vježbati svoj engleski. Danas je bio naš zadnji dan zajedno gdje smo primili diplome i oprostili se od naših profesora. Bilo je ovo prelijepo iskustvo i naučila sam puno toga i takođe zabavila se upoznavajući nove ljude (jedna od njih je cura Marija na drugoj slici, ona je tako draga). Jedva čekam sljedeću godinu da ponovo krenem i ako živite u Tuzli, a znate pričati engleski, trebali biste takođe doći. Sada sam više opuštena kada pričam engleski u javnosti i to je odlično.

O kombinaciji: Obukla sam moje već poznate visokostrukirane pantole. Takođe mama mi je dala ovaj divan crni kardigen koji je naprijed kraći i stvarno je jednostavan bez ikakvih detalja, sviđa mi se i nemam ideju gdje ga je kupila. Avon crvena torba je predobra,nosim je svakodnevno s sobom i velika je, ali ne previše i dobre je kvalitete. Kupljena je prošle godine za možda 15-20 € ili 30-40 KM. To je sve od mene za danas, imajte ugodan vikend.




Slippers: New Yorker  Shirt:thrifted  Bag:Avon


(My friend Anamarija,she's great)           

xoxo,Zerina.        
                                      

You Might Also Like

0 komentari